آموزشگاه خوشنویسی سعادت اباد

 

آموزش خوشنویسی یکی از مهم ترین و ضروری ترین آموزش هایی است که اگر از سنین پایین آغاز شود، به مراتب نتیجه بهتر و موثرتری خواهد داشت. اگر چه این آموزش در سنین بالاتر نیز نتایج قابل توجهی دارد. خوشنویسی، هنر شکل دادن به حروف و کلمات است و نظر بسیاری از هنرمندان و هنرجویان را به خود اختصاص داده است. در همین راستا، آموزشگاه خوشنویسی و نقاشی نور در کوتاه ترین زمان ممکن و بالاترین کیفیت آموزش، دوره های مختلف از مبتدی تا پیشرفته در دو رده سنی کودک و بزرگسال را به صورت حضوری در خدمت شما عزیزان قرار داده است. خوشنویسی با خودکار، خوشنویسی کودکان و خوشنویسی با قلم از جمله دوره های خوشنویسی در آموزشگاه نور میباشد.

 

اهمیت آموزش خوشنویسی

از آنجایی که نوشتن جزئی جدایی ناپذیر در طول زندگی همه انسان ها است، آموزش خوشنویسی از اهمیت ویژه ای برخوردار است. و داشتن دست خطی زیبا باعث میشود تا افراد از جایگاه ویژهای برخوردار شوند ، بسیاری از افراد به دنبال یادگیری این هنر هستند تا بتوانند زیبا بنویسند. اگر شما نیز جزو این دسته افراد هستید و دوست دارید خطی زیبا داشته باشید، میتوانید از آموزش های خوشنویسی آموزشگاه هنر های تجسمی نور استفاده کنید.

 

 

خوشنویسی کودکان سعادت آباد

بهترین زمان جهت یادگیری خوشنویسی، سنین کودکی است؛ از این رو والدین بسیاری کودکان خود را در دوره های خوشنویسی ثبت نام می کنند. این دوره زیر نظر استاد مجرب برگزار می شود. پیشنهاد می شود جهت آگاهی از زمان تشکیل کلاس ها و کسب اطلاعات تکمیلی به شماره  09123481940  تماس بگیرید.

 

خوشنویسی با قلم سعادت آباد

خوشنویسی با قلم یکی دیگر از دوره های آموزش خوشنویسی در آموزشگاه هنرهای تجسمی نور است که طرفداران خاص خود را دارند. پیشنهاد می کنیم جهت آشنایی بیشتر با این دوره و مشاهده پیشرفت های هنرجویان در این دوره به شماره  09123481940  تماس بگیرید.

اموزشگاه نقاشی کودکان در سعادت آباد

خوشنویسی با خودکار چیست؟

وقتی صحبت از خوشنویسی می شود چیزی که همگی به ذهن می آوریم مرکب مخصوص خوشنویسی به رنگ مشکی و قهوه ای و قلم نی که بهترین نوع آن قلم نی دزفولی و شوشتری است، کاغذ مخصوص خوشنویسی، دوات یا ظرف مخصوص که مرکب و لیقه داخل آن ریخته می شود، قلمزن و … است.

اما مدت مدتی است که هنر نوشتن با خودکار یا همان خوشنویسی با خودکار هنری است که خیلی از افراد به دنبال آن هستند. اساتید بسیاری وجود دارند که تکنیک های خوشنویسی با خودکار را آموزش می دهند.

بعضی از افراد خوش خط بودن را ارثی می دانند در حالی که این تفکر غلطی است و خوشنویسی با خودکار و یا قلم نی یک مهارت اکتسابی است که شما با آموزش در بهترین آموزشگاه خوشنویسی در سعادت آباد و تمرین می توانید آن را یاد بگیرید.

داشتن خطی زیبا درست مانند شیک پوشیدن است چرا که به درست یا غلط همانطور که افراد دیگران را از روی ظاهر و لباسشان قضاوت می کنند از روی دست خط نیز قضاوت می کنند و معمولا اینطور به نظر می آید که فردی که دارای خط زیبایی است از سواد بالایی برخوردار است و یا برعکس.

 

برای آموزش خوشنویسی با خودکار چه نوع خودکاری نیاز داریم؟

بر خلاف خوشنویسی با قلم که به ابزارهای زیادی نیاز دارد برای خوشنویسی با خودکار شما فقط به کاغذ و خودکار مناسب احتیاج دارید که مشخصات خودکار مناسب را در ادامه خواهیم گفت.

برای آموزش خوشنویسی با خودکار در اموزشگاه خوشنویسی در سعادت اباد به خودکاری نیاز دارید که ضخامت مناسبی داشته باشد. معمولا اساتید این حرفه ضخامت نوک خودکار را 1.6 به دانشپذیران اعلام می کنند.

رنگ خودکار را برای اینکه جذابیت خط را نمایان کند معمولا مشکی و یا آبی انتخاب می کنند اما از خودکارهای فانتزی نیز می توانید استفاده کنید. مهمترین خصوصیتی که یک خودکار برای خوشنویسی با خودکار باید داشته باشد روانی آن است که بتواند به راحتی بر سطح کاغذ و خطوط آن حرکت کند و همچنین نباید جوهر خودکار بر روی کاغذ پخش شود به عبارتی انتقال جوهر مناسبی داشته باشد.

ابعاد و بدنه خودکار نیز باید مناسب باشد که انگشتان دست را خسته نکند.

 

 

بهترین زمان آموزش خوشنویسی کودکان

زمان مناسب ثبت نام کودکان در آموزشگاه خوشنویسی چه زمانی است؟ بهترین زمان برای آموزش خوشنویسی با خودکار برای کودکان ، زمانی است که آنها با حروف الفبا آشنا می شوند یا به عبارتی از همان کلاس اول ابتدایی می توانید فرزندتان را در کلاس خوشنویسی با قلم ثبت نام کنید.

با ثبت نام کودکتان در کلاس خوشنویسی و آموزش گام به گام خوشنویسی در آموزشگاه خوشنویسی نور مشکلات مربوط به نحوه در دست گرفتن صحیح مداد یا خودکار ، کند نویسی ، ضعف های نوشتاری حل خواهد شد و علاوه بر این نظم نوشتاری و تمیزنویسی را یاد خواهند گرفت.

همچنین به علت اینکه این نوع آموزش نیاز به تمرکز و دقت دارد ذهن کودک شما قوی خواهد شد و تمزکر او در موارد درسی نیز بالاتر خواهد رفت. پس به جای اینکه کوکدتان زمان خود را با لوازم الکترونیک مثل ،موبایل ، آی پد ، بازی های کامپیوتری بگذراند او را در کلاس خوشنویسی ثبت نام کنید تا علاوه بر داشتن خط زیبا از قدرت تمرکز بیشتری برخوردار شود.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *