اموزشگاه نقاشی بزرگسالان

اموزشگاه نقاشی بزرگسال سعادت آباد

 

آموزشگاه هنر های تجسمی نور

آموزشگاه نقاشی نور در سعادت اباد برگزار کننده بهترین کلاس های تخصصی آموزش نقاشی و طراحی در سعادت اباد ، شامل طراحی با مداد، طراحی چهره، رنگ روغن، مداد رنگی و سیاه قلم با تکنیک و آموزش بسیار متفاوت.

 آموزشگاه نقاشی نور بصورت حرفه ای و در حوزه نقاشی بزرگسالان و در تکنیکهای مختلف دوره های آموزشی برگزار میکند.

برگزار کننده بهترین کلاس های تخصصی آموزش نقاشی و طراحی در غرب تهران، شامل طراحی با مداد، طراحی چهره، رنگ روغن، مداد رنگی و سیاه قلم با تکنیک و آموزش بسیار متفاوت.

 اموزشگاه هنر های تجسمی نور در سعادت آباد بصورت حرفه ای و در حوزه نقاشی بزرگسالان و کودکان در تکنیکهای مختلف دوره های آموزشی برگزار میکند.

لذت نقاشی کردن را باید بارها و بارها تجربه کرد .
با نقاشی انسان به یک خودشناسی و دقیق تر دیدن دنیای پیرامون خود می رسد .
و در کنار آن از لذت آثاری که خلق می کند ، بهرمند می شود .

کلاسهای آموزشگاه در فضایی مناسب برگزار می گردد ، در انتخاب محل و طراحی فضا سعی گردیده محیطی فراهم شود که هنرجو نهایت بازدهی را کسب نماید . سیاست کاری اساتید آموزشگاه نقاشی نور بر پایه رضایتمندی هر دو طرف هنرجو و استاد استوار بوده بنابراین سعی گردیده تمامی احتیاجات و شرایط مورد نیاز برای برگزاری هر چه بهتر کلاسها و هرچه سریعتر به نتیجه رسیدن هنرجویان فراهم گردد.
برپایی نمایشگاه های سالانه از آثار هنرجویان از دیگر مزیت های این آموزشگاه نقاشی می باشد که با توجه به فضا و ظرفیت های موجود در مجموعه میسر گردیده ، برپای این نمایشگاهها جهت تشویق هنرجویان و به بار نشستن زحمات ایشان می باشد و در ایجاد یا پر بار گشتن رزومه کاری هنرجویان تاثیر بسزایی دارد.